Dé plek waar jij aan de slag kunt met jouw verhaal. Je ontdekt wie jij bent, wie jij wil zijn en wat het verhaal is dat je jezelf en anderen vertelt.

Wat geloof jij eigenlijk over jezelf?

Welke ‘verhaaltjes’ vertel je?

Een boek schrijven?

Een succesvolle business hebben?

Mijn ideale gewicht bereiken?

Moi?

Joh,

daar heb ik toch helemaal niet de discipline voor?

daar heb ik toch geen tijd voor, ik heb een gezin!

daar ben ik toch te oud, niet slim genoeg, niet fanatiek genoeg, daar heb ik toch niet de juist skills voor?

ik ben opgegroeid in een gezin waar je stil in een hoekje moest zitten en gedeisd moet houden. Logisch dat ik moeite heb met online zichtbaar zijn.

Ik ben opgegroeid in een gezin waar de lat extreem hoog lag, logisch dat ik zo perfectionistisch ben

Ik ben opgegroeid in armoede, al mijn vrienden draaien elk dubbeltje om, je denkt toch niet dat ik rijk kan worden?

Hmm… dat kan allemaal waar zijn. Maar…. is DE waarheid?

En werkt het voor je om in deze verhalen te blijven hangen of verlang je stiekem naar een leuker, beter, spannender, succesvoller, grootser leven?

Tuurlijk doe je dat! En je hebt gelijk!

Herschrijf je verhaal. Vind jezelf opnieuw uit.

Kan gewoon.

Hulp nodig?….

In de Life Story Academy help ik je goed op weg naar een nieuw verhaal.


Wat ga je leren?

In de Life Story Academy leer je:

  • Een helder en authentiek ondernemersverhaal te creëren. Jouw Golden Story. Hiermee onderscheid jij jezelf van de massa.
  • Jouw kernwaarden helder te krijgen waardoor je meer focus krijgt
  • Je oude verhalen en overtuigingen over jezelf los te laten. Een nieuw verhaal over jezelf, jouw onderneming en jouw toekomst ontstaat
  • Een nieuw verhaal over geld te schrijven. We gaan serieus aan slag met thema’s als eigenwaarde, money mindset en het bepalen van jouw waarde
  • Wie jij bent en wat jouw personal brand is. Wat wil jij uitstralen en welke impact wil jij hebben?
  • Social media content voor een heel jaar te ontwikkelen in vorm van video, podcasts, blogs en Instagram Stories/reels
  • Meer zelfvertrouwen te voelen. Door samen te brainstormen, je verhaal met anderen te delen, kom je tot inzichten die je niet voor mogelijk had gehouden. Je stijgt boven jezelf uit


Voor wie?

Als je een ondernemend, creatief, ambitieuze levensgenieter bent, ben je sowieso aan het goede adres.

Mijn ideale klanten hebben, net als ik:

  • De overtuiging dat rijk zijn in de kleine dingen én in geld zit!
  • Dat een positieve instelling je veel verder brengt in het leven
  • Liefde voor experimenteren, uitproberen, klooien, het start before you ready principe
  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel voor zichzelf en hun eigen leven
  • Begrepen dat je moet investeren om verder te komen (en investeren betekent in dit geval in tijd, geld en aandacht)
  • Schaamteloze ambities
  • Zin om zichzelf naar een next level te tillen
  • De bereidheid om een nieuw verhaal over zichzelf te creëren


Voor wie niet?

Als je

  • Jezelf liever blijft wentelen in slachtoffergedrag
  • Een ‘werknemersmentaliteit’ hebt
  • Liever lui dan moe bent
  • Niet bereid bent om jezelf in de spiegel aan te kijken
  • Geen verantwoordelijkheid wil nemen voor je eigen leven
  • Only ‘in it for the money’ bent
  • Risico’s op levenslessen liever mijdt
  • Niet wil investeren in jezelf en in je business
  • Denkt dat je slapend rijk en succesvol kunt worden
  • Je oude verhalen hardnekkig gelooft.

dan kan je 2 dingen doen:

  1. Of je blijft lekker waar je bent en je doet niet mee.
  2. Of je trekt je stoute schoenen aan en gaat all in om jouw leven en je business een positieve draai te geven. 


Wat heb je eraan om jezelf te leren kennen en je verhaal te ontdekken?

Jij bent een ambitieuze veelzijdige creatieve ondernemer.
Je wil impact maken. Je hebt een verhaal te delen en je wil jezelf onderscheiden op een manier die bij jou past

Loop jij hier ook tegenaan?

Jij bent een professional op vele vakgebieden. Een jack of all trades. Een multi passionate

Je hebt zoveel te vertellen dat je geen idee hebt waar je moet beginnen

Experts zeggen dat je moet kiezen voor 1 ding, maar je kunt niet kiezen

Je post je suf op social media. Over van alles en nog wat. Allemaal waardevolle content. Zonder resultaat want je nieuwe volgers zijn meestal vage types die in de verste verte niet op jouw ideale klant lijken.

Als ondernemer moet je jezelf laten zien. Als jij niet (online) zichtbaar bent kunnen klanten je niet vinden. Je voelt weerstand tegen het continu op social media moeten zijn. Je voelt weerstand tegen het elke keer weer verzinnen van nieuwe inspirerende content.

Heel eerlijk gezegd loop je eigenlijk altijd tegen hetzelfde aan. Wat moet ik vertellen? Wat maakt mij speciaal? Waarom zouden mensen voor mij kiezen? Wat is mijn goud eigenlijk? Hoe bereik ik de mensen die ik wil helpen?